میخواهم این روزها آنقدر از کربلایت بنویسم که بگویی: دیگر بس است گریه... بس است زاری... مادرم(س)ضمانتت کرده آمده ام بگویم تو هم بیایی... دل پیش کسیxa0باشد و وصلش نتوانی؟! ...